Koh yao Noi

Okej vi har upplevt så mycket men lika bra att ta det från  början ! Vi har det så otroligt otroligt underbart !! Vill aldrig komma hem. Iaf... Efter phiphi var vi lite spontana, vi gick till en turistbyrå (där tanten inte mådde riktigt bra). Vi fråga om någon soft paradisö, och hon tipsa om koh yao Noi, everyone wants to be there! Much party. Beautiful beaches. Vi provade utan att fixa boende eftersom ön verkade ganska stor. Dock när vi kommer till hamnen så är vi dem ända turisterna där. Vi hoppar i en longtail båt och efter en timme kom i till en väldigt öde och lugn thaiö. Inga turister. Någonstans.  Vi tar en taxi och åker runt för att kolla om det finns några guesthouse. Det första vi såg var riktiga träsjul... Men sen mitt uppe i ingenstans dök Det upp ett villaresort där vi kunde hyra en lyxvilla till alla oss sex med egen pool.det var vi och en annan familj på hotellet. Så med lite variation i backpackerlivet så kunde vi leva och bara ha det jäkligt gött och äta lite förmycket frulle.Dock var det något konstigt ljud på natten så jag och Amanda passade på att ta ut växterna från rummet hehe.

Kommentarer
Postat av: Moster Stina

Till Henreitta Hegg:

Hej Ettis! Oj vad jag blev sugen på Thailand när jag såg dessa bilder. Vid frukosten i morse föreslog din lilla kusin Olle att vi borde hyra en bunglow på Koh Lanta :-) Njuuuut av dina sköna dagar!

Kram från moster Stina

2011-03-16 @ 22:17:39
Postat av: anna mcphee

hahaha ÄLSKAR att resebyrå tanten inte mådde bra...

2011-03-17 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0