bangkok

Hejsan! nu sitter vi har pa vart sunkiga men mysiga hotell pa khao san road i bangkok hihi.siri ar i sin hotellsvit! vi har hangt pa MBK idag ojoj raka shoppa lite...(sorryy klaus) sedan gjorde vi pedikyr och manikyr hehe valdigt mysigt sedan en thaimiddag har pa gatan dar det ar fezt! resan kunde inte ha borjat battre och det kanns som vi varit har i minst tre dagar..imorgon ska vi aka till en marknad och aka bat i floden ! bilder forsoker vi fa in, kommer nog bli svart men lovar att de kommer.. pusssssssssss dar hemma


Kommentarer
Postat av: anna mc

heeeej tjejer !!!!

åh va underbart va avis jag blir o längtar tillbaka men taggad för o läsa

er blogg :D

shoppa MASSAMASSA nuuuuu :D!!! men de kommer finare grejer glöm inte dee :) här hemma är det ISKALLT som ni redan vet och jag ska plugga.. e ni avis på mig? lycka till med allt längtar till nästa inlägg pusspuss!!

2011-02-21 @ 18:05:03
Postat av: joppe

ohh älskar att ja hittade denna blogg när ja ligger nedbäddad med lite hosta i min bädd:)

ja e så avundsjuk på er men kommer befinna mig typ vid rileybeach fr.o.m. 28/2-7/3!! meddela om ni är i närheten:)

2011-02-21 @ 19:44:30
Postat av: Emma vanne

Iiiiihhh fan vad underbart!!!! Längtar också tillbaka till khao san road haha så sunkigt och underbart hehe. Hoppas ni får en kul dag imorn och mer lyckad flodtur än vi......

Puuusss längtar också tillnästa inlägg!!

2011-02-21 @ 21:21:48
Postat av: Emma vann

Hallåå min kommentar försvann eller den kanske kommer tillbaka snart

2011-02-21 @ 21:22:49
Postat av: Anonym

Iiiiihhh fan vad underbart!!!! Längtar också tillbaka till khao san road haha så sunkigt och underbart hehe. Hoppas ni får en kul dag imorn och mer lyckad flodtur än vi......

Puuusss längtar också tillnästa inlägg!!

2011-02-21 @ 21:24:37
Postat av: susanna

hej mina loves!!! så glad att ni är framme. ni är skärmsläckare på min mobbe, hoppas ni gillar det. jag skolkar från skolan idag VAD FAN hände med att jag skulle vara duktig nu? glöm inte bloggen och oss här hemma och festa med thaimän. amanda hoppas inte du får användning av du vet........... (mamma gav dig). IHH VILL SE BILDER. PUSS FINA NI!!! och fuck siri för hennes svit hehe

2011-02-22 @ 10:12:38
Postat av: Klara

Empppppaaa fyyy!! Men vad det något av det vi godkände? :)

Åhhh så avis på er! Har kollat i vannes asien album idag och insåg att shit ni är ju där nu!! väldigt avis!



Pusspuss!!!

2011-02-22 @ 16:47:02
Postat av: Lotta

Låter kanon! D

Skönt att ni kommit fram må bäst o ha det gott o mysigt på flodturen

2011-02-23 @ 07:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0